Aquest nou canal de comunicació permetrà al ciutadà participar de forma activa en la millora del municipi registrant les incidències o proposant suggeriments de l’espai públic.
El ciutadà podrà fer una fotografia de la incidència, situar-la en el mapa i fer un seguiment fins a la seva resolució. En el mapa es poden visualitzar totes les incidències que han comunicat els usuaris i consultar els treballs més importants que es fan diàriament a la via pública.
Les incidències comunicades pel ciutadà es podran gestionar d’una manera més eficaç per la seva resolució en els àmbits més habituals de:
- Paviment (desperfectes en calçada o voreres)
- Mobiliari urbà (bancs, papereres, pilones, jocs infantils, … )
- Enllumenat públic (fanal trencat, lluminària que no funciona, …)
- Serveis (pal companyia, xarxa deficient, …)
- Senyalització (senyal vertical trencada o caiguda, pintura viària esborrada, …)
- Jardineria (arbre en mal estat, branca caiguda, … )
- Abocaments (residus en sòl públic)
- Neteja viària (brutícia acumulada, …)
- Recollida residus (contenidor trencat, ple, …)
Una iniciativa que apropa la ciutadania a l’Ajuntament gràcies a la comunicació constant. D’aquesta manera, amb attend® Council, s’agilitza la gestió de les incidències i d’altres tràmits que arriben diàriament, proporcionant a l’Ajuntament de Vilassar de Dalt una millora contínua en el servei i en la satisfacció del ciutadà.